tirsdag 19. januar 2010

Dagens prosjekter




For en dag! Knalltravelt. Min lille venn våknet opp med en sexy, hes stemme og snue. Dermed ble det en innedag. Når jeg tenker etter, tror jeg ikke sjarmtrollet var helt klar for det. Han har bare funnet på bøll hele dagen! Et armbånd gikk i doskålen tidligere i dag. Jeg rakk bare ikke å snu meg før det skjedde. Så er alle - og da mener jeg ALLE, skuffer og skap blitt endevendt. Brødskiva ble tygd, for deretter å bli tatt ut og most mellom fingrene og tilsist, kastet på golvet. Da jeg bøyde meg for å ta griseriet opp, grabbet han tak i håret mitt med sine delikate, og lite rene fingrer. Følelsen av seigt leverposteihår kan ikke beskrives:-). Heldigvis skulle faren få den æren av å ta kveldsstellet, for da MÅTTE jeg bare sy litt for å avreagere. Da klarte gullklumpen å kaste tannbørsten i do. Nei, jenter kan være sutrete. Gutter er råtravle! Men så er de alle tre fantastisk deilige også. Noen timer på garasjeloftet ble til enda en ballongbukse (en venninne av min datter hadde bare SÅ lyst på en sånn bukse...) og så rakk jeg nesten å bli ferdig med en tunika til eldstemann. Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å sette nåler på ermer og nedre kant - så er den vips ferdig.

2 kommentarer:

  1. Hi, hi, har nettopp hatt et lignende innlegg. En meget travel dag i heimen. Men du har da fått gjort mye! Så effektiv du er!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så mye fint du syr! Jeg har lagt meg som fölger så jeg kan se allt det fine du syr,det er så inspirerande. Ha en fin dag, Klem

    SvarSlett