torsdag 21. januar 2010

Engleduft på do


Fikk denne nydelige posen av en svigerinne til jul. Jeg synest den er bare nydelig. Inneholder lavendel og bomull og har fått plass i vinduskarmen på gjestetoalettet. Kjempekoselig med hjemmelagede gaver. Har ofte fått høre at det ikke er vits å gi noe hjemmelaget til meg, siden jeg lager så mye selv. Men det er feil at det ikke er vits! Vi som lager ting selv, ser jo hvertfall arbeidet som ligger bak, og blir like glade for slike gaver som alle andre. Hvertfall når gaven er så fin som denne!

3 kommentarer:

  1. Kjempefin! Og jeg tror at det er nettopp vi som lager mye selv som setter ekstra stor pris på hjemmelagde gaver nettopp fordi vi vet hvilken tid og omtanke som ligger bak.

    Engleduft på do hadde vært noe her i huset:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg håller helt med dete begge når det gäller hjemme lagede gaver. Det er så super koselig og få. Engle posen var kjempe fin og så er det alltid gott med god lukt på do, skulle faktisk behöves her også, men mest av allt skulle jeg behöve en engel som gör reint ;-)
    Ha en kjempe fin dag, klem klem

    SvarSlett
  3. Heisann,
    Da er vi to med ny kjole på en fredag !!

    SvarSlett