onsdag 13. januar 2010

Hjelp, jeg er hekta...

... - på symaskinen. Det er jo fantastisk gøy. Jeg synes selv at jeg høres litt gammel ut. Når andre folk spør hva jeg gjør i fritiden, og jeg svarer at jeg syr, er det mange som hever øyenbrynene. Men det er ikke akkurat bukselapping og stopping som er på programmet... Det er for det meste quilting og barneklær. Nå har jeg sittet og lest utrolig mange som blogger om symaskinshobbyen. Da fant jeg ut at jeg høres hvertfall ikke så gammel ut dersom jeg kan si at jeg både syr og blogger. Men det er klart - den egentlige grunnen til at jeg har lyst å blogge er at det er vannvittig gøy å se hva andre syr. Blir jo litt inspirert av alle sammen. Så nå håper jeg bare at det kan være noen som blir inspirert av det jeg har laget også. Selv om jeg må innrømme at jeg synes dette er litt nifst også...

Jeg legger ut noen bilder av noe det jeg har laget. Flere får komme siden.












1 kommentar:

  1. Gratulerer med flott blogg! Så mye fint du har laget:-)

    Det er bare nifst først gangen, så blir du hektet:-) Lykke til - gleder meg til å følge deg videre!

    Klem Barbro

    SvarSlett