torsdag 14. januar 2010

"Mitt sanne ansikt"


:-) For seks år siden var jeg med på et kurs med tekstilkunstner, Bente Vold Klausen. Det var et fantastisk kurs der vi tok utgangspunkt i å sy to øyne, for deretter å sette dette samme til et bilde. Vi skulle sy buer og svinger og deretter quilte produktet. Kjempespennende. Men det var et stort prosjekt, så derfor ble jeg lei og la det bort noen år. For et par år siden tok jeg fram bildet og sydde det ferdig. Ble ganske fornøyd til slutt. Hadde tenkt at dette bildet måtte henge i gangen for ikke å skremme bort noen. Men foreløpig har bildet fått plass i stua. Opphenget var av en rekvedfjøl som jeg fant i fjæra.
PS: Bente Vold Klausen er redaktør i quiltemagasinet, som jeg abonnerer på. Anbefaler bladet på det varmeste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar