mandag 18. januar 2010

Ny design på Cubus sine ballongbukser...





Mine to jenter elsker cubus sine ballongbukser. Det gjør jeg selv også. De er jo fantastisk deilige å gå i. Men av og til har jeg følt at buksene godt kunne vært litt finere. For eksempel når vi skal i selskap og lignende. Etter å ha diskutert litt frem og tilbake med jentene om hva som er fint og ikke, fant jeg ut at jeg skulle sy sånne bukser i bare litt finere stoff. Som sagt så gjort. Og her er resultatet. Myk dongeristoff gjorde nytten, og en gammel ballongbukse som jeg brukte da jeg var gravid ble til linninger. Jentene var kjempefornøyde. Må visst sy en til meg selv også... Til minstejenta sydde jeg en tunika også. Det ble godt mottatt.

1 kommentar:

  1. Å, så stilig! Ikke farlig når man har en sånn flink mamma og kan få klærne AKKURAT slik man vil!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett