onsdag 20. januar 2010

Vaskemaskin ?- trengs ikke. Vi syr bare nytt:-)


I dag har vært en rolig dag. Vi måtte ut på tur, selv om både stemmen og snuen til minsten egentlig sa at vi ikke burde gjøre det. Men det var deilig. Og jeg tror vi hadde godt av det, begge to:-). Ingen tannbørster i do, hvertfall! Det har blitt lite sying, men bittelitt har jeg fått tid til. I dag var det luer og smekker. Barbro skrev tidligere at hennes lille pode svelet verre enn Ole Einar Bjørndalen. Vi har det sånn her også. Det er rene fossen ut munnen. Har masse smekker, men jeg er visst flinkere til å sy enn til å holde vaskemaskinen i drift. Det egentlig like fort å sy en. Det er jo litt galt da? Men det er jo så mye kjekkere. Dessuten har jeg prøvd og feila litt på luefronten. Kanskje ikke de sprekeste luestoffene, men måtte jo bare prøve, når jeg fikk sånn lyst. Mønsteret fungerte hvertfall - det var det viktigste. Så får vi finne spreke stoff en annen gang. 

1 kommentar:

  1. Luene var knallfine de! Og sånne "slevetørkler" med trykknapp er jo mye flottere og mer praktisk enn sånne knyttegreier som jeg har laget. Og det er utrolig hvor mye sånne småtasser kan sleve. Egentlig burde de gått med REGNTØY....

    Mye gøyere å sy enn å vaske!

    Klem

    SvarSlett