fredag 19. februar 2010

Endelig noen flere gutteklær


Jeg hadde fått tak i et koselig stoff fra restekorga hos Lykkedragen.no. Med det måtte jeg jo bare sy en guttegenser. Problemet var imidlertid at hos meg trengte minstemann bukser. Dermed måtte jeg lage et helt sett. Nå er jeg spent på om det passer, eller om halsen er altfor vid. Har en følelse av det. Men vi får ha polo inni i tilfellet:-) Mønsteret har jeg laget selv. Dongeristoffet er kjøpt på Kreaktiv Kvadrat og rib'en på linningene er fra Stoff og Stil.
Nå tar jeg vinterferie fra symaskin og blog. Vi skal til Hovden for å prøve ski og pulk. Kanskje det blir noen dager i slalombakken også. Jeg håper på sol og fint vær.

Ellers vil jeg bare minne om Pay it Forward. (Trykk på linken til høyre) Pga. vinterferien er trekningen ikke før 1. mars, så det er enda god tid til å legge igjen en liten kommentar.

Håper dere alle får en strålende fin uke. Jeg kommer sterkt tilbake!
Klem!

8 kommentarer:

  1. Å, så stilig!Skulle gjerne hatt et sånt sett til min lille pode! Så flink du er!

    Ha en fin vinterferie!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jättefint set! Njut av ett underbart vinterlov!

    SvarSlett
  3. Så produktiv du er! Herlig sett!

    SvarSlett
  4. Koselige og fine klær du har sydd.

    Ha en flott ferie, og jeg håper virkelig at dere har værgudene med dere.

    Astrid

    SvarSlett
  5. Så fint sett! Nå blir lille man fin :0)
    Kos deg så mye på Hovden (om det er Hovden i Telemark så vet jeg gott hvor det er da jeg er fra Porsgrunn og har värt där flere ganger)
    Vi hörs når du er vel hjemme igjen. Klem fra en natt arbeidene Rachel.

    SvarSlett
  6. Så bra at du kommenterte hos meg slik at jeg fant den fine bloggen din:) Kjempemye fint du syr, legger deg til i lista mi!!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  7. Vannvittig kjekt med vinterferie...... Eller? :-) :-)Koselige kler du hadde sydd te Joar.

    SvarSlett
  8. Kult å finna bloggen din:) Såg ein gutt idag med "tante-sydd" bukse;)

    SvarSlett