tirsdag 9. februar 2010

Ferdigmatchende sett som selv far ikke kan kombinere feil.

Jeg har tidligere ærlig innrømmet at å vaske klær ikke er min største lidenskap. Det er ikke alltid like lett å finne tightsen som hører til tunikaen, eller strømpebuksa som hører til skjørtet. Men i natt fant jeg altså løsningen på dette problemet. Jeg våknet av at jeg hadde "designet" en kort ballongbukse med påsydd tights. Genialt, tenkte jeg. Dermed måtte jeg jo bare prøve å sy en slik. Ble ganske bra, syns jeg. Men sokkene må nok være i andre farger - kanskje neste prosjekt blir bukser med ferdigpåsydde, matchende sokker:-). Hi hi. Det burde jo være fantastisk å ha slike ferdige sett særlig når far skal kle barna. Det må jo være helt topp. Tror jeg skal ta patent på det:-) Nå er en tunika til buksa underveis. (Men jeg syr den ikke sammen med buksa. Litt utfordring må jo fedrene få) Håper at det kan bli et fint sett. Kan ikke vente med å legge ut bildet av buksa til tunikaen er ferdig, for jeg har en svigerinne som nesten "dør av spenning" etter å se resultatet på buksa! Så tunikaen blir avbildet i morgen. Følg med, følg med:-)

6 kommentarer:

  1. fantastisk - æ dør av glede!!!!

    SvarSlett
  2. Du e og har alltid vært knall flink, for en fantasi!!

    SvarSlett
  3. Hi, hi, likte overskriften - og buksen! Kjempestilig! Gleder meg til å se den matchende tunikaen. For sikkerhets skyld bør du kanskje ha mulighet til å knappe buksen og overdelen sammen, stoler ikke helt på sånne pappaer:-)


    Klem

    SvarSlett
  4. Du er jo bare knallflink:) Glede meg te å se tunikaen:)

    SvarSlett
  5. Denne siste anonyme kom fra din imponerte svigerinne på Lundeneset..

    SvarSlett
  6. Skikkelig gøyal design.
    Gleder meg til fortsettelsen...
    Klem fra her.

    SvarSlett