mandag 1. februar 2010

Gratulerer med dagen!

Måtte bare skrive et innlegg til en fantastisk strålende jente som jeg er fadder til. Hun blir 15 år i dag og jeg vet at hun har tysk på skolen akkurat nå. (Fikk nettopp melding av henne). Egentlig burde jeg skrevet dette innlegget på tysk for dekke over at hun egentlig sitter på dataen og leser bloggen min i stedet for å jobbe med tysk, men sliter litt med et helt innlegg... Det er litt lenge siden jeg selv satt på skolebenken og hadde hengman i boken i stedet for å pugge tysk gramatikk. Så, Maria, jeg har vært der selv. Bare kos deg du. Men ikke i hver time! Og bare når du har bursdag:-). Gratulerer masse med dagen! Klem fra tante

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til Maria!
    Kos deg med tysken!
    Klem til tanta også - takk for hyggelig hilsen!

    SvarSlett
  2. Fint det har blitt her inne forresten. Jeg burde også sprite opp bloggen min litt!

    SvarSlett
  3. haha, Takk :) nå kose eg med matte :D

    SvarSlett
  4. ska ver meg mellom eg og med

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med bursdag til fadderbarnet!

    Angående pris på tekstilbilder til kjoler, så koster de kr. 180,- (ca.9x12 cm). Til barnekjoler kr. 170,-. Da er bilde (bitte)litt mindre.

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint bilde av deg, forresten:-)

    SvarSlett