onsdag 10. februar 2010

"Pappa-safe" tunika

Tunikaen er ferdig. En nokså trøtt modell måtte ta den på etter en lang tur i lysløypa på ski. Derfor ser hun nokså motvillig ut. I tillegg var hun ikke helt fornøyd med morens fargevalg.
Barbro mente det kunne være en ide med en eller annen påkopling mellom bukse og tunika bare for å være helt på den sikre siden når far skulle kle på jentene:-) Burde absolutt gjort noe med det. Jeg laget ermekantene i samme stoff som "tightsen" på buksa og håper det er nok. Selv om faren her i huset er fargeblind, håper jeg inderlig at han ser sammenhengen. Det blir å krysse fingrene og håpe. Men han slipper hvertfall å tenke på tights eller strømpebukse. Så dette settet vil jeg kalle temmelig "pappa-safe". 

10 kommentarer:

  1. hei!! Den var utrolig fin-får et nydelig sett.Du e jo bare goe. Håper du tar opp bestilling på den!!!

    Sprett fra Kyrkjebakken!!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Blir et knallstilig sett! Det er håp om at til og med far fikser dette:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei og takk for hyggelig besøk hos meg! Flotte ting du lager! Ser vanskelig ut for en som ikke er dreven med maskinen men jeg har blitt SÅ inspirert til å hente den frem!
    Takk takk :)
    Ha en fin dag ønsker Solveig

    SvarSlett
  4. Knall fin, nå sitte eg å vente på någe pappa-safe te gutter!!

    SvarSlett
  5. Hei :D
    stein kule kler, tenk at eg er så heldige å ha deg :P

    SvarSlett
  6. Tunikaen var jo kjempestilig!!!! Du er jo kjempeflink. Eg er jo innom her kvar dag, spennande å følge med:)
    Hilsen fra Birte

    SvarSlett
  7. Jättefint set! Och ja, inte ens en far kan göra fel där. Tror t.o.m. att det skulle fungera här hemma :)

    SvarSlett
  8. Merkelig det der med menn og klær. Jeg har gitt opp og funnet ut at det beste er å godta min kjæres valg :)

    SvarSlett
  9. Glemte å si det viktigste; herlige klær. Nydelig tunika. Hvilket stoff har du brukt? :)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for alle koselige kommentarer.Jeg er ganske ny i dette og vet ikke helt hvor vi svarer på spørsmål. Så Ellen, nå svarer jeg både her hos meg og inne hos deg. Så får dere gi beskjed om hva som er mest vanlig:-)
    Stoffet på buksa og tunikaen er mørk blå bomulds chambrey fra stoff og stil.Knallgodt og mykt stoff. Trodde egentlig at dette var et bomkjøp, men er veldig fornøyd.

    SvarSlett