mandag 15. februar 2010

Pay it forward

Det er jo alltid kjempekoselig å få kommentarer. Men i går var gleden ekstra stor. Jeg hadde vunnet i trekningen "Pay it forward" hos Rachel, som har bloggen Livet och skapandet. Det innebærer at jeg får en koselig overraskelse i posten innen 365 dager og at jeg selv skal gjøre det samme til tre stykker som legger igjen en kommentar her under. Jeg trekker ut de tre heldige vinnerne 1. mars. (Venter så lenge med trekningen siden det er vinterferie her hos oss neste uke, og da spørs det hvor aktiv jeg blir på bloggen.
Så legg igjen en kommentar, så kan du bli heldig å få en overraskelse i posten! (Bildet er arrangert:-))
Spre gjerne budskapet med en link i din egen blogg.

Vi har enda en grunn til å si Hipp Hurra her i huset. Minstemann er blitt 1 år i dag og har hatt en super dag, med både kake og pakke. Selvsagt var eska aller kjekkest:-)

Litt mer fart nå enn for ett år siden:-)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med bursdag i huset! Tenker året har gått fort...

    Og gratulerer som vinner av Rachels konkurranse! Så spennende!

    Ønsker deg en kjempefin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med premie og ikke minst med ettåringen! :)

    SvarSlett
  3. Grattis med 1 års dagen! PIF er morsomt! Jeg har nettopp også hatt PIF på min blogg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med begge deler. Er spent på hva du får i gaven, så jeg følger med.

    Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natts søvn.

    Astrid

    SvarSlett