onsdag 3. februar 2010

Toppen på takknemmlighet


Dette bildet fikk jeg sendt på SMS i går kveld. Det var fra min søster. Jeg er tante til dette lykketrollet og strikket denne vesten til henne til jul. En helt vanlig vest, i veldig tykt ullgarn med nydelig høy hals i halvpatent. Varm og god,. Men Malene liker den så godt at hun hver kveld, når mamma og pappa har gått ned etter å ha stappet henne under dyna, står opp, går i skapet og tar på seg strikkevesten. Så nå må jeg visst sy en nattkjole eller noe lignende til henne til bursdagen. Det kan bli varmt i lengden med strikkevest på natta! Men jeg må jo si at det er noe med det koseligste jeg har sett... - selv om den kanskje ikke matchet optimalt med rød nattdrakt?

3 kommentarer:

  1. Å, så koselig! Herlig bilde! Du må nok være en favorittante:-) Ullvest er deilig, selv på nattestid, i denne kulden.

    Må le litt, for jeg har fått et par bekymringstelefoner fordi bloggen ikke har vært oppdatert på et par dager:-) Har vært litt travelt, men er frisk og rask. Takk for omtanken:-)

    Kom mailen om de to tekstilbildene fra deg, forresten?

    Klem

    SvarSlett
  2. Oj, beklager! Nå føler jeg meg litt dum.... Men det hagler inn med spørsmål både på mail og på bloggen innimellom, så det har nok godt litt surr....

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ.. Det var jo skjønt da! Veldig koselig når det man lager blir satt pris på!

    SvarSlett