fredag 12. februar 2010

Utfordring fra Rachel og litt om klorin

Fikk i går en utfordring fra Rachel om å ta bilde av innholdet i vesken min. Her var masse rot, men dette er altså både veska og innholdet. Ikke mye å bli rik på her. Veska er sydd av en gammel dongeribukse som hadde fått en dose med klorinflekker. Og klorin er for tiden min beste venn...

Her har vært sytørke de siste to dagene. Var på ettårskontroll med minsten på onsdag. Da fikk han sprøyte. Dermed har det blitt litt bæring og trøsting på en febervarm gutt. Nå er han helt i storform igjen.
Hans beste opplevelse "ever", er når mor hopper i dusjen og han får fritt leite på badet. Da nytter ingen avledning lenger. Han går rett på do. For han har funnet ut at lokket kan åpnes og at det er noe spennende nedi der som plasker. Og eneste sjansen han får til å utforske dette plaskevannet er når mor er i dusjen. Da er speedy Gonzales i farta og ler så han rister mot plaskevannet. Jeg forstår nå hvorfor de bare hadde lørdagsbading før i tiden... Dette må være grunnen. Men forresten, de hadde jo ikke vannklosett på den tiden når jeg tenker meg om. Uansett- Dersom dere ser en dame med hår til alle kanter og skitt i ørene, så kan det være meg. For uansett hvor mye jeg elsker å dusje på morgenen, så er det faktisk bedre å la være å dusje enn å måtte klore lilleputt til stadighet. Det har hvertfall resultert til at jeg for tiden har verdens reneste do... men altså et par bukser med klorflekker:-) Men ikke så verst når vi likevel kan bruke dem til noe? 

9 kommentarer:

  1. Hi, hi, aldri så gale at det ikke er godt for noe:-) Det er alltid noe action på gang med småfolk i huset. Toaletter er alltid spennende. Vi har en som synes det er superstas å dra i snoren hele tiden, og det er jo veldig artig hvis du står i dusjen....

    Så nå ut som en veldig ryddig veske da. Har fått den samme utfordringen av Rachel, så det blir spennende å se hva jeg finner... Lenge siden jeg har brukt vesken, så der kan det være mye rart.

    Ønsker deg en strålende dag og en god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, nå er jeg imponert, altså!! Du er klar for det meste med det innholdet i veskå :p telefon, lommebok, tutt, LEATHERMAN..,førstehjelpsmaske, tampong, antibak og håndkrem - og kamera og halstablettar!!! Kan reisa på jordomseiling nå :) Du gleder deg nå til minstemann skal i barnehagen så du kan komme deg på jobb igjen....:p
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Det der var en ekte mammaveske... ;)

    Koselig og inspirerende blogg du har.

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Göy att du tok oppfordringen, og du hadde jo en hel del du også, det er rart att det alltid blir så mye i veska så fort..hm
    I dag ska jeg bare ta det med ro og kose meg og jeg har veldig lyst til og sy noe (blir jo så inspirert av allt det fine som sys i blogg verden)
    Önsker deg en riktig god helg vennen! Klem

    SvarSlett
  5. He, he. Kjenner meg igjen i dusjseansen. Men ikke bekymre deg, han får antagelig bare veldig godt imunnforsvar. :)

    SvarSlett
  6. I dag ser jeg innom nye blogger, og fikk omtrent latteranfall da jeg leste om gutten som tydeligvis er doelsker.

    Dessuten fikk jeg en påminnelse som jeg trengte. Har nemlig fått samme utfordringen fra Rachel, og jeg lovet å ta utfordringen.

    Jeg skal legge bildene ut på bloggen min i morgen, for i dag blir det ikke tid til så mye mer.

    Håper du ser innom bloggen min og legger igjen en liten hilsen.

    Astrid

    SvarSlett
  7. Hei og takk for hilsen på bloggen min.
    Det artig å lese om den lille "Doelskeren" din.
    jeg ser du har tatt utfordringen fra Rachel, jeg må se å få sjekket vesken min og få innholdet fotografert.
    God aften i stuen fra her.

    SvarSlett
  8. God kveld i stugan! Gå in på bloggen min det finns en overaskelse där. Klem klem

    SvarSlett
  9. Jeg har jo lagt igjen kommentar tidligere, men vil bare si at det er klart det er flott at du har lagt meg til i din liste.

    Har ikke som mål å få drøssevis av bloggevenner, men vil ha noen flere.

    Tusen takk for kommentar.

    Klem

    SvarSlett