onsdag 3. mars 2010

Gepardtemmer - 4 år i dag!

I dag blir en stor gutt enda større. Jeg er tante til en rakkergutt som blir 4 år i dag. Denne sjarmøren er totalt hekta på dyr. I skogene hans bor en masse dinosaurer, tigre, løver og krabber sammen med Kaptein Sabeltann. Regner med at det også er noen oransje elefanter bak trærne. Jeg hadde bestilt en del stoff med dyr på, som jeg trodde kom til å være perfekte luestoff. Men da apestoffene kom, viste det seg å være litt lite strekk i stoffet. Lua til Elias måtte jo ha dyr av et eller annet slag, og derme ble bursdagslua av det brune stoffet med oransje elefanter. Lua ble sendt til Ølensvåg med posten og i dag fikk jeg et flott bilde av en stolt gepardtemmer sammen med storesøster Synne. Kanskje geparden blir fort tam ved hjelp av de oransje elefantene... Gratulerer masse med dagen, Elias. Håper du får en flott dag.

 Stoffet som jeg først hadde tenkt til lua, ble heller en genser til speedy'en her i huset...

11 kommentarer:

  1. Så fin elefantlue til bursdagsgutten! Ikke rart han smiler så fornøyd. Skulle gjerne hatt en sånn flink sytante vi og:-)

    Kjempefin genser til lillegutt! En liten hjerteknuser det der...

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fina plaggen med djur blev, både mössa och tröja. Fin passform i fina tyger :-)

    SvarSlett
  3. Herlig både genser og lue!

    Har du apestoffet i Interlock?Stretch jerseyen fungerer ihvertfall super til lue og div.

    SvarSlett
  4. Superflott - blir glad av så glade farger! Og tusen takk for hyggelig hilsen på min blogg - stas å ha fått min første følger:)

    SvarSlett
  5. Både lua og gensern var kjempe fine! Og gratulerer med tanta barnet.
    Ha en super koselig dag käre venn.Kos

    SvarSlett
  6. Grattis med nevøen! Og så flotte klær du syr!

    SvarSlett
  7. Viss eg kjenner Elias rett kommer han til å bu i den hua <3

    SvarSlett
  8. To nydelige gutter i hver sine flotte plagg.

    Geparden blir helt sikkert fort tam, for elefanter er store dyr.

    Gratulerer med tantebarnet.

    SvarSlett
  9. Flott lue. Apekattstoffet var bare utrolig fint. Heldige lille krabat :)

    SvarSlett
  10. Stilige plagg du har sydd! Jeg har nettopp fanget litt av det elefantstoffet jeg også ;o) Det turkise med aper og løver har eg også liggende. Har for lit etid til alle prosjektene.. Akkurat nå er vi på vinterferie i trøndelag.

    SvarSlett
  11. Åh! Speedy Gonzales va jo kjempesøde i den genseren.

    SvarSlett