mandag 1. mars 2010

...og vinnerne ble...

I dag har vi nesten hatt OL stemning her i huset. Det har vært en enorm konkurranse om de tre gevinstene til Pay it forward. Hi hi. Jeg fikk nesten hakeslepp da jeg så at Emmeline hadde "giveaway" og hadde over 1200 deltakere.
Jeg regnet jo med at jeg MINST kom opp i det tallet. Men her var beregningene mine litt ute på tynn is. - Det var bare fire deltakere på min Pay it forward:-). Jeg har gått hele dagen og lurt på hvordan dette skulle gjøres, men har kommet frem til en meget sympatisk løsning. Alle fire er herved valgt ut til å få premie i posten innen 365 dager.

Barbro med den koselige og morsomme bloggen Barbros lille atelier var tidlig ute med kommentar. Det er noe hun forøvrig alltid er. Setter stor pris på alle koselige meldingen jeg får fra henne. Prøver så godt jeg kan å kommentere tilbake, men det er ikke alltid det går like fort i svingene her. Barbro syr alt mulig. Alt fra klær til bilder. Hun lager utrolig flotte bilder av både klovner, engler og prinsesser. - De er faktisk til salgs, har jeg hørt:-) (Denne var litt intern mellom Barbro og meg) Hun har endatil en veldig innholdsrik restekurv. (De som ikke forstår noe av dette, må bare inn på bloggen hennes for å se selv)

Neste kommentar kom fra Ellen Sand med bloggen EllenSand Design. Hun designer de nydeligste kjolene og har snart laget så mange stjernetellerkjoler som stjerner på himmelen. Og "halle duss"så fine de er. Fleecekjolene er noe jeg bare sugler etter.

Tredje "mann" som kastet seg ut i den harde konkurransen, var Astrid, med bloggen hemsydd. Hun tryller frem hjemmesydde klær fra alt mulig. Til og med campingstoler kan bli de søteste kjoler. Jeg beundrer den fantasien. Kanskje jeg kan få låne litt av den?

Fjerde kommentar på innlegget var fra en annen Astrid, som har bloggen Smykkas. Denne damen tror jeg at endelig er kommet "i gjenge" igjen etter to uker med hektisk OL- titting. Hun lager fantastisk fine smykker. Hun lager nye smykker og hun tryller også gamle, "kjedelige" smykker om til nydelige moderne smykker. Hvordan det går an å være så ihuga OL - titter og samtidig sitte og "pusle" sammen bittesmå smykkedeler er for meg en gåte. Jeg tror at jeg er litt "mann" på det punktet. Enten det ene - eller det andre. (Selv om strikking går greit)

Jeg vil bare gratulere alle fire med vinnerlykken.
Det eneste jeg trenger, er en mail fra dere med navn og adresse. Som tittelen sier, er Pay it forward noe som skal gis videre. Men selvsagt er det opp til hver enkelt av vinnerne. Håper at de fire "uttrekte" blir glade. Så får dere vente i spenning på hva som kommer i posten.

Jeg har vært i posten i dag og hentet siste sending med stoff. Det er alltid like gøy. Men jeg har en tendens til å gå litt rundt meg selv når jeg får så mye nytt på en gang. Vet liksom ikke helt hvilke prosjekter jeg skal begynne med. Men jeg har noen bestillinger på "Pappa-safe"-klærne, så jeg regner med at jeg kaster meg over det i morgen.

4 kommentarer:

  1. Næ!? Så kjekt! Tusen takk, snille du! Både for fine ord og premie! Har visst vinnerlykke her om dagen jeg! Jeg kommer til å kjøre igang give away på bloggen muin så snart jeg her kommet meg ovenpå med gavesying og PIFen jeg allerede har gående! Så følg med!

    SvarSlett
  2. Oisann, så artig da. Og tusen takk for fine ord. :)
    Skal se om jeg ikke får sendt den videre i løpet av kvelden :)

    SvarSlett
  3. Det var en diplomatisk og god løsning!
    Jeg hadde ikke fått med meg dette, har vært bortreist. (Ikke mentalt, altså, men på ferie)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Kjempegøy! Og tusen takk for flotte ord - rødme, rødme...

    Gleder meg til å se hva du tryller fram av de nye stoffene:-)

    Klem

    SvarSlett