onsdag 24. mars 2010

"Pappa-safe" sett med veske!

I dag har jeg endelig fått ferdig et sett som er bestilt. Først bestilte jeg lilla jersey-stoff til ben og liv på buksa. Da stoffet endelig kom, og jeg var klar til å klippe settet, fant jeg ut at jeg hadde for lite av bomulschambrey-stoffet også. Jeg manglet akkurat en benlengde. Fryktelig irriterende, men ingenting å gjøre med. Dermed var det å bestille nytt. Da endelig alt stoff var på plass, var det bare å sette i gang. Og slik ble altså resultatet, med bukse, tunika og veske.

8 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint set! Jättefin detalj med "fotot".

    SvarSlett
  2. Supert sett du har laget.

    Ble veldig begeistret for vesken. Er så glad i den typen motiver som du har brukt.

    Ha en kjempefin kveld

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  3. Så flott ett sett! Kjempefint dongeristoff. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det fraÅ

    SvarSlett
  4. Knallfint! Og så stilig med veske til! Kjempefint med det nydelige bildet du har brukt på vesken. Det må være en strålende fornøyd liten jente som får dette flotte settet:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Det var bare helt nydelig-du e goe. Håper du produserer noen av de setta.Æ står på lista!! Ha ein fine dag!
    talast kbakken!

    SvarSlett
  6. Kjempefint -så flink du er !!
    Ønsker deg en flot påske :)

    SvarSlett
  7. Jeg har noe til deg på bloggen min!

    SvarSlett
  8. Så leckert! Det kommer nok til og bli en favorit tror jag! Jeg har ikke glömt att jeg skal sende pakke til deg, men jeg funderer litt på vad jeg skal finne på så det blir koselig og litt personligt. Men det kommer. Den som venter på noe gott vet du! Klem til deg!

    SvarSlett