mandag 19. april 2010

Utrolig!

Dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gjøre: Legge ut bilder av meg selv på nett. Det er rett og slett utrolig at jeg har gjort det. Ikke at jeg tror at jeg er så flott at noen i det hele tatt ville misbruke et bilde av meg på noen måte. Men jeg liker meg best bak kameraet. Tror det er det jeg kan best. Men jeg kunne ikke la være å stille motvillig opp for fotografen. For denne kjolen MÅ bare vises.

I forrige uke, fant jeg ut at jeg hadde vunnet i "give-awayen" til Ellen Sand som har denne fantastiske bloggen her og som syr de nydeligste kjoler. Jeg trodde ikke helt mine egne øyne da jeg fikk se trekningen. Jeg måtte faktisk sjekke mitt eget brukernavn:-)

Men det stemte. Jeg var den heldige uttrekte av den burgunder og grå kjolen. Og på fredag ramlet det en svær pakke i postkassen. Jeg pakket opp som et lite barn og slengte den på. Den passet jo faktisk. Dessuten var den utrolig fin og fantastisk god og myk å ha på! Den er faktisk helt utrolig.

Så nå må jeg bare få sende en kjempestor takk for kjolen til Ellen. Jeg er kjempefornøyd, nesten litt brydd av bare å motta en slik gave uten å betale på noen måte. Heldigvis er Ellen en av vinnerne av "pay it forward" hos meg. Det kommer en overraskelse i posten en gang.

9 kommentarer:

  1. Den var jo bare kjempefin!!!! DU var heldig! Snakkes til helga

    Knib Birte

    SvarSlett
  2. Du var kjempefin i den kjolen!!!!!!!!!! Heldige du!!!!!! Snakkes til helga:)
    Knib Birte

    SvarSlett
  3. Finaste fotomodellen eg har sitt :P Glede meg til i helgå og til å hørre sangen du har laga :D

    SvarSlett
  4. Grattis till vinsten, och du är supersnygg i den. Tack för att du bjuder på en bild av dig själv!

    SvarSlett
  5. Du var rålekker i kjolen! Gratulerer så mye med fantastisk flott premie! Veldig kjekt å se bilde av deg:-)

    Jeg gikk for dongerikjolen, men den ble nok dessverre ikke min... Kjolene til Ellen er superfine, og jeg er så heldig at jeg har en allerede. Men har alltids plass til flere:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. WOW! Det ser ut som jeg har sydd kjolen til deg spesielt. Det er så utrolig koselig å se bilde av deg i kjolen. Du er rett og slett kjempefin. Du kan godt leike modell mer:) Og er det ikke morsomt å leike modell kanskje? Klem :)
    PS! Regner med det er greit at jeg bruker bildene i bloggen min? :)

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder! Både du og kjolen er flotte! Jeg ønsket meg jo den kjolen, men ser at den nok var ment for deg! Så grattis!

    SvarSlett
  8. Så heldig du har vært! Kjolen satt veldig fint til deg! Kule bilder - og absolutt ikke noe å være redd for å legge ut!

    SvarSlett
  9. Hei Klara. Så koselig med kommentar på bloggen min :) Og så fant jeg jo veien til din da, som er en gullgruve! Du var utrolig heldig med den kjolen der. Jeg trodde først du hadde sydd den til deg selv. Den satt jo som et skudd!
    Nå skal jeg legge deg til i høyremargen min :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett