mandag 3. mai 2010

Turkis kosedress


Enda en kosedress er klar. Synest denne dressen ble fin med det blomstrete stoffet til hetta, erm- og fotlinninger og blomster. Det turkis chenillestoffet er kjøpt på Stoff og Stil. Det blomstrete jerseystoffet er kjøpt på Kreaktiv Kvadrat, på Sandnes.

Ellers er jeg veldig fornøyd med at ikke smittevernlegen har vært på døra. Med sydillebasiller er jeg kanskje ikke helt trygg å være sammen med. Nå har jeg endelig klart å smitte en venninne. - Til noe så ille som å få sydilla. Dermed er jeg ikke helt ensom på garasjeloftet lenger. Hun har nå sydd tre bukser til sine søte små og er helt klar til å sy enda tre til. Deretter jobber jeg godt med at disse småtrolla hennes også bør få kosedresser:-)

Ønsker alle en flott uke. Her hos oss meldes om sol, sol og sol. Dermed blir det nok litt mindre sying fra denne fronten. Men litt skal vi nok få tid til etter solnedgang!

6 kommentarer:

  1. Hi, hi, ja, sydilla er absolutt smittsomt -men jeg er slett ikke sikker på om jeg vil kureres:-)
    Nok en skjønn kosedress fra deg. Helig farge! Nå begynner jeg visst å bli litt vel påvirket, for nå er det like før jeg ønsker meg en kosedress selv...

    Ha en fin og kreativ uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Den kosedressen var kjempefin:)

    klem Birte

    SvarSlett
  3. Nydelig! Får nok en gang lyst til å lage til meg selv:)

    SvarSlett
  4. Herlig farge! Velour er alltid en vinner! Flotte disse dressene du syr.

    SvarSlett
  5. Flotte kosedresser - de ser myke og gode ut!

    SvarSlett
  6. Så fine Kosedresser:) Velour er jo så deilig å ha på seg også:)

    SvarSlett