torsdag 17. juni 2010

Enda flere shortser

Etter forrige innlegg har det blitt noen flere shortser. Nå mangler bare sommervarmen.
 Alle shortsene er laget til en utstilling.

Disse tre er sydd av lett denimlook fra Stoff og Stil og er i str 1, 2 og 3 år.

Chenilleshortser må bare være en drøm å ha på, så det måtte bli litt flere i ulike fassonger og farger. Her er to turkise med soppmønster.  En i 1 år og en i 6 år.


Denne er brun chenille med turkis apemønstrete jersey i str 4 år. 

Kjempegreie å lage og ypperlig til å nytte siste rester av stoff.  


4 kommentarer:

  1. Så fiiine! Nå erdet bare å håpe at sommervarmen kommer snart, så vi får brukt sommertøyet:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du er jo helt fantastisk med symarskinen og gör så mye fint! Synd att mine barn er så store ellers så skulle jeg sydd sånne jeg også. Önsker deg en super fin helg og sender deg en stor klem!

    SvarSlett
  3. Di shortsene var virkelig søte :o) Spørs om jeg ikke må prøve meg på noen sånne etterhvert... nå ser det ikke ut til at vi har behov for noe sommerklær på en stund da... :O)

    Ha en strålende helg!!

    SvarSlett
  4. Fine !!! Ser supergo'e ut :)
    Ja sommervarmen ... hvor er den ..?

    SvarSlett