fredag 25. juni 2010

Haremsbukser

Fantastiske bukser? Jeg lurer på om jeg kanskje må prøve å lage en slik til meg selv også. Men tror kanskje at denne buksa passer best på søte, små jenter. Den falt hvertfall i smak. Hadde egentlig tenkt å ta denne med på utstillingen, men fikk plutselig i natt en lys ide om at kanskje den hvite rib'en kunne bli farga. Jeg hadde vasket dongeristoffet på forhånd, men likevel fikk jeg ikke helt roen. Dermed gikk den i vaskemaskinen. Det gikk som jeg hadde fryktet. Rib'en ble grå-lilla. Dermed var det jubel hos jentene som endelig fikk overta buksene som de hadde hatt lyst på. Det dumme, var at jeg hadde sydd tre akkurat like siden jeg tenkte at disse buksene ville bli kjempefine til de hvite lin-tunikaene. Bravo - Sherlock!!!

4 kommentarer:

  1. Så kjedelig, men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Og buksene fikk jo noen strålende fornøyde nye eier:-)

    Ønsker deg en riktig god helg og lykke til med utstillingen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjedelig når stoffene farger, men buksa var jo kjempefin uansett!! Herlig modell:)

    SvarSlett
  3. Ok. Jentene ble overlykkelige, og du slipper eventuelle klager i ettertid.

    Det ender som regel godt, og du har jo vært framsynt før når det gjelder dette med å forsøke vask på forhånd.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Stilig bukser - kjedelig med stoffer som farger av ja! Men kule var de iallfall og jeg synes helt klart du burde sy et par til deg selv også!

    SvarSlett