fredag 25. juni 2010

SOMMERUTSTILLING

I morgen håper vi på sol og fint vær. Da blir det sommerutstilling på Tungland. Da blir malerier, keramikk, smykker, foto, kniver og annet trearbeid samt en del klær flyttet ut i hagen og dandert rundt i trærne til offentlig skue. Arnhild Karlsen, Guri Hovland og Bjørg Mary Fjelde Heskje står i bresjen for en utstilling som har lokket folk fire ganger tidligere. De har i år invitert flere gjesteutstillere, deriblant meg. Jeg har solgt litt klær til venner og kjente. Ellers er det bare via bloggen jeg har vist hva jeg har laget. Utstilling er KNALLNIFST, synes jeg. Men litt spennende og gøy blir det forhåpentligvis også. Det vil vise seg om jeg tør å vise meg frem, jeg også, eller om jeg kommer til å gjemme meg bak trærne:-) 

Alle er velkommen!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar