onsdag 14. juli 2010

Bursdagsgave

Vi er fadder til en stooor gutt som fyller to år på fredag. I dag har minsten og jeg fått boltre oss i pølser i brød, brus, ketchup, muffins, non-stop, jordbær og is. Kan noen tenke seg et bedre barneselskap. I tillegg var været så bra at vi kunne sitte ute. Herlig. Men jeg må jo bare innrømme at ungene var både ute og inne, og med de deilige hendene som ikke bare var LITT klissete, men MYE, kan jeg bare tenke meg jobben med å vaske over alle lekene og de andre tingene som våre kjære små hadde berørt. Vel kom vi på at noen våtservietter hadde vært greie å ha etter hvert, men noen kladdemerker ble det nok likevel, for jeg er redd en del av skaden allerede var gjort:-) Men pytt. Hvor ofte feirer vi to-årsdag? Kladdemerker og smuler hører jo faktisk med. Vi hadde hvertfall en kjempedag både små og store, med god mat og drøs.

Presangen fra oss ser dere over. En shorts i 3 år og tørkle som matcher. Det var vanskelig å finne t-skjorte som passet i fargen, og dermed ble det en hvit fra Cubus.

8 kommentarer:

  1. Kjempefin og omtenksom gave :-)
    ha en fin kveld,
    klem H.

    SvarSlett
  2. Utrolig fin gave! Hadde vært overlykkelig over å få noe så flott til min pode:-) Kjempetøffe de shortsene dine!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin gave , det hadde jeg blitt glad for :)
    Selv sitter jeg ute i solen å klipper i stoff som skal bli kjole etterhvert . Det er sommer:)
    Ha en god kveld

    SvarSlett
  4. Åhh det var nydelig sett.
    De er så tøffe de shortsene.

    SvarSlett
  5. De shortsene dine er knallfine!!!
    Når det blir kaldere i været fungere de nok like bra som nikkers med strømpebukse under.

    SvarSlett
  6. Vilket fräscht set, superfin present!

    SvarSlett