fredag 9. juli 2010

Byttearbeid

Jeg har en svigerinne som maler noen fantastisk flotte bilder. Mitt nye syrom i garasjen manglet noe på veggene, og jeg har lenge ønsket meg et spesielt bilde. Det ble endelig mitt:-) Jeg fikk maleriet og hun fikk dresser til barna. En chenilledress til hver. Teo ønsket en lastebil på hans dress og dermed måtte det bli lastebil med navn på lasteplanen. Håper virkelig at han blir fornøyd. Tonje valgte en todelt blå dress med blomst på. Denne har jeg glemt å ta bilde av, så det får komme siden.

6 kommentarer:

  1. Nydelig bilde !! Leken flott dress !! Det må være en god byttehandel:) Fint at man er flinke til hver sine ting ;) Ha en god dag !

    SvarSlett
  2. Perfekt byte! Dressen blev ju superfin. Applikationen mycket personlig och fyndig :-)

    SvarSlett
  3. Herlig byttehandel! Nydelig bilde du fikk byttet til deg, men så er ikke tingene du lager mindre flotte da! Superfin kosedress! Og jeg spør igjen: når kommer bloggbutikken???

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott byttehandel. Kanskje det er flere som burde forsøke seg på noe slikt.

    Dressen var helt super, og jeg synes jeg ser veslegutten når han oppdager lastebilen.

    Så herlig at også andre glemmer bilder. Gjorde akkurat det samme i dag, men det går jo flere tog.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Så greit å bytte litt da. Supertøff den dressen der. Synd vi ikke fikk se Tonje sin. Men det er så fort gjort å glemme og ta bilder.
    Ha en super helg, Klara!

    SvarSlett
  6. God byttehandel for dere begge:) Flott bilde og nydelig dress!!!!!

    SvarSlett