torsdag 21. oktober 2010

Endelig ferdig


Det er flere måneder siden min søster spurte om jeg ville sy dress til minstegutten og tunika og haremsbukse til eldstemann. Jeg hadde en del ting som måtte bli ferdig - og da kommer selvfølgelig familien til sist:-) Kanskje litt feil prioritering? Men uansett - etter mange måneder med dårlig samvittighet og skulende blikk fra tantebarna, er endelig bestillingen klar. De ble overrakt i høstferien og passet heldigvis perfekt. Minsten stilte villig opp til fotografering, men eldstemann var litt verre å fange med linsa. Dressen er lik en jeg har sydd tidligere, men tunikaen er i nytt stoff, selv om mønsteret er det samme gamle:-)


3 kommentarer:

  1. halloen!

    Lenge siden sist! Så jeg misset siste forrige innlegg. Grattis med ny jobb forresten!

    Mykbuksen i forrige innlegg så helt herlig ut. Håper du legger ut sånne for salg:-)

    Herlig dress, tunika og haremsbukse du har sydd og! Elsket den dressen!

    Håper du har det bra:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det er bare så utrolig flott og praktisk det du syr. Alt var helt topp.

    Jeg kjøpte meg en jumping suit for litt siden, og folk ville vel ledd seg halvt ihjel om de hadde sett meg. Den er bare så utrolig lun og god og veldig praktisk når jeg sitter og perler. Skal jo ikke ut i besøk i antrekket.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte plagg du har sydd. Den dressen så kjempedeilig ut!!!

    Har en liten "overraskelse" til deg inne hos meg:)

    SvarSlett