lørdag 13. november 2010

Endelig noe til meg selv.

Nå har jeg endelig fått tid til å lage noe til meg selv. Når jeg var i gang, måtte jeg prøve to forskjellige mønster. Den lilla tunikaen er laget av et mønster fra Stoff og stil. Hetta har jeg tegnet selv.


Denne går tunikaen har jeg fått mønster til av en venninne. Den sitter veldig fint på, men er litt vid i halsen, så jeg har problemer med å få den til å henge på skuldrene. Så neste prosjekt er å smalne den litt inn:-)

Stoffene på denne kjolen er stort sett kjøpt på Stoff og stil, men har noen rundinger "fra" stoffkjøpet Sverige i sommer.

6 kommentarer:

  1. Nydelige! Jeg likte den lilla best, men det er vel kanskje fordi jeg skulle ønske jeg var eier av en så nydelig kjole selv :-) Hvor mye tar du for å lage en slik?:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine begge to! Gøy at du endelig har fått laget noe til deg selv:-) Utrolig fin fasong på begge tunikaene.

    Venter fremdeles på en liten bloggbuttikk her inne...

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine di var :o) Jeg har ett mønster på en kjole tunika fra SogS selv som jeg holder på med, men den ligner ikke noe på dette :o( hehe... selv om jeg misstenker at den skal d...første gang jeg prøver å syr med chenille stoff :S Men nå fikk jeg noen kjempe fine tips til pynt om jeg endelig får til kjolen ;o)

    Håper du har en kjempe fin helg!!

    SvarSlett
  4. Herlige plagg du har laget til deg selv.

    Jeg synes jeg kan se og føle hvor deilige de må være å ha på seg.

    Flott arbeid.

    Klem

    SvarSlett
  5. De er så utrolig fine! :-^) Og, sikkert varme og gode å ha nå som det er kaldt også :) Takk for kjempefin kommentar på bloggen min, det er veldig koselig :)

    SvarSlett