onsdag 24. november 2010

Gal fugl på tur





Julepresanglagingen er i full gang. Symaskinen skulle egentlig ha vært på service pga juksing med stoppefoten og merkelig lyd når den slås på. Men service kan den se langt etter. Jeg prater fint med den hver dag for å få den til å holde koken til over jul. Veldig mange av bestillingene jeg har hatt, har vært klær som er like dem jeg har lagt ut på bloggen tidligere, så det ser kanskje ut som om det er stille her hos meg nå. Denne uken forandret jeg litt på utseendet på en dress som jeg har laget tidligere. Det er mange som har likt den blå kosedressen med blomster på.

Jeg skulle lage en slik til en 11 år gammel jente denne uka. Da jeg satt med nesen i flisofixen fikk jeg klar melding fra min egen 11åring om at blomster var barnslig og at jeg måtte finne på noe kulere enn det. Som den lydige moren jeg er, satte jeg de små grå i sving. Etter veiledning fra eldstemann ble vi enige om en "gal fugl på tur". "Den va steinkule", var svaret jeg fikk da hun fikk se resultatet. Nå håper jeg bare at alle 11åringer har samme smak:-)

5 kommentarer:

  1. Helt enig! Steinkul! Fantastisk applikasjon.
    Og de dressene dine er bare herlige!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er enig med elleve-åringen. Steinkul!

    SvarSlett
  3. Den fuglen var rett og slett fantastisk. Det ser ut for at den stortrives i sin "galskap".

    Dressene dine er som alltid helt fantastiske.

    Blir du med på min Give Away?

    Klem

    SvarSlett