søndag 27. februar 2011

JIPPI - seieren er min!

I disse VM-tider blir det kanskje litt feil å bruke slike kraftuttrykk. Vel er jeg glad i å gå på ski og nyte livet i snøen, men tror nok ikke at skiløp blir "min" gren. Nei, mitt utbrudd skyldes heller Vintage painting sin give away, der jeg gikk av med seieren. Nå venter jeg spent på at et aldeles nydelig hjertebilde skal dale ned i postkassen min. Jeg får av en eller annen grunn ikke til å laste ned bildet, men det ligger øverst til høyre på siden - under give-awaykoblingen.

Vårkolleksjonen hennes er kjempeflott, og fortjener en liten titt innom! Gå inn på bloggen med kobling ovenfor, eller se nettgalleriet hennes: VINTAGEPAINTINGS.NO


Jeg må bare få takke og bukke for gevinsten. Det var kjempegøy å vinne bildet.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye din heldiggris! Akkkurat det bildet hadde jeg lyst på og:-)

    SvarSlett
  2. Hei igjen,
    Ville bare si at jeg poster bildet i morgen. Har vært på vinterferie og planen med å sende bildet før jeg dro, gikk altså ikke helt "som planlagt"...
    Men, det er på vei!
    Ha en flott uke da!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Gratulerer. Klart du kan bruke det uttrykket du gjør. Det er utrolig gøy å vinne i en give away.

    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann,
    Takker for titten og for kommentarer på Maleriet mitt.
    Er ikke så aktiv på blogg fronten, men er inne og kiker av og til.
    Klem fra her til der.

    SvarSlett
  5. Grattis till vinsten! Vann också en tavla fick den idag, och den är ännu vackrare i verkligheten.

    SvarSlett