onsdag 23. mars 2011

Forklevest til gutt


Jeg fikk en sms for en tid tilbake. Det var en venninne som hadde sett noen nydelige forklevester til gutt på en blogg. Hun lurte på om jeg hadde mønster på slike, og om jeg ville sy en til 1-åringen hennes. Uten mønster kunne jeg ikke love noe, men lovet at jeg skulle prøve. Etter å ha studert ulike blogger og funnet noen gamle skjorter i str 80, prøvde jeg å tegne av et passende mønster. Den så egentlig veldig fin ut, helt til den kom på. - Da var den litt for vid og det var noe som ikke stemte bak. Men dette var jo bare en prøve, så litt feil må vi regne med. Nå skal jeg prøve igjen. Det blir spennende om jeg får til en forklevest som henger fint på:-)

7 kommentarer:

  1. Stilig Klara;) Likte godt krone applikasjonen;)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke i tvil om at du klarer det. Du er en mester i det du setter i gang med. Det er av feilene vi lærer, både på den ene og andre måten.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så god idè da! Gutter trenger forkle de også. Kjempefin denne her, syns jeg. Lykke til videre!

    SvarSlett
  4. Knallfin! :-) Nå skal jeg prøve meg bak symaskinen jeg også :-) Gleder meg! Mye inspirasjon å hente her vet jeg!

    SvarSlett
  5. Hei hei :o)

    Det ligger en award til deg på bloggen min ;o)

    Ha en kjempe fin uke!!

    Nita

    SvarSlett
  6. Hei;) Det ligger en award t dg i bloggen min;)
    Klem i fleng

    SvarSlett
  7. Vilken fin väst, jättebra idé.

    SvarSlett