tirsdag 26. april 2011

Forklevest og ballongbukse





Etter at den første forklevesten min ble litt "miss", var jeg fast bestemt på å få det til denne gangen. Denne ser bedre ut, men jeg har ikke fått prøvd den på enda, så det kan bli enda en helbom. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage en ballongbukse etter et nytt mønster fra minikrea. Denne buksa var knallkjekk å sy og kan anbefales! Den lysegrå linen er kjøpt fra Vimsegumman, fra Sydilla.no. Foret tror jeg er kjøpt fra Stofstedet, men jeg er ikke helt sikker. Nå mangler bare knapper i vesten, men først skal den prøves.

4 kommentarer:

  1. For et skjønt lite sett! Og stoffet så helt nydelig ut.

    Jeg holder på med bunadsvest. Det går slett ikke bra..*sukk*..
    Mulig det blir matrosdress istedet i år:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Knallfint sett! Idyllisk og rent fint stoff.

    SvarSlett
  3. åh! Jeg likte buksen fantastisk godt! :-)

    SvarSlett