onsdag 13. april 2011

Uglekjole

Signe har lenge ønsket seg en kjole med ugle på. Da jeg fikk vårens stoff og stil i postkassen, ble jeg inspirert av alle uglene i bladet. Dermed ble det klippet og applikert med alle slags sprø farger. Det lilla velourstoffet har jeg kjøpt hos Sydilla.no. Stoffet er fra Hilco og har en fantastisk god kvalitet. Det var mye lettere og stødigere å sy med, enn velouren til stoff og stil. Denne kan anbefales! På ermene brukte jeg strikk som undertråd. Signe ble kjempefornøyd og kjolen er allerede flittig i bruk.

8 kommentarer:

  1. Så tøff den var. Fantastisk applikasjon du har laget. Det ser ikke lett ut. Heldig Signe!

    SvarSlett
  2. Kjempekul!!!! Kan tenke meg den falt i smak! Jeg ble også veldig inspirert av det siste Stoff og Stil magasinet.... men der stopper det liksom;). Har ikke fått gjort en tøddel etterpå:).

    SvarSlett
  3. Wow !! Den var kul Klara.
    Kan tenke meg Signe er kry når hu springer rundt i den ja.

    SvarSlett
  4. Å den va vel fiiin!! Tippe Signe e fornøyd :=)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at denne er i flittig bruk, for dette var virkelig en festlig kjole. Uglene er fortsatt populære har jeg skjønt.

    Klem

    SvarSlett
  6. Utrolig herlig kjole.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Den er så fin! Jammen må jeg si jeg er imponert! Lager du slike til voksende også? Eller en slik ugle på en lang topp eller noe? :-)) Jeg falt skikkelig for den! :-)

    SvarSlett