mandag 18. april 2011

Veske av et gammelt skjørt

Heldigvis at motene forandrer seg(",) En venninne hadde et gammelt skjørt fra forrige tiår liggende. Alle hadde side, smale dongeriskjørt for noen år siden. Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke tok bildet av skjørtet slik det var før jeg gikk løs på det med saks og tråd, men i min iver glemte jeg det helt ut.
Men altså skjørtet ble til en ganske stilig veske. Det var akkurat litt for lite stoff til at jeg klarte å lage bein hempe, men jeg synes faktisk at den skrå hempen var det som trengtes for at resultatet ble veldig bra til slutt. Den store hjerteknappen synest jeg også passet helt perfekt.

Jeg er med andre ord veldig fornøyd. Håper bare ikke at eieren av skjørtet anger på at det ble gitt bort:-)

 

6 kommentarer:

  1. Med det samme jeg så bildet, før jeg hadde begynt å lese, tenkte jeg: Så stilig det var med den skrå hempa.
    Knappen var nydelig. Veske ble ûbercool!
    Ellen:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin veske!! Og jeg syns hempen gjorde vesken når den var skrå. Så flink du er!!

    Ha en kjempe fin påske!!

    klem

    SvarSlett
  3. Så stilig veske!! Knappen passet kjempebra til. God påske til deg og dine:).

    SvarSlett
  4. Så kjempefin den var! Imponert over hvor dyktig du er bak symaskinen! fortsatt god påske :)

    SvarSlett
  5. Oj, så fin :-) Men eg syns skjørtet va fint eg :-) :-)

    SvarSlett