tirsdag 31. mai 2011

Velourkjole og klogger

Det er alltid gøy å sy, men ekstra gøy blir det når det er noe til meg selv. Denne kjolen har en venninne og jeg laget og designet. Etter litt fram og tilbake ble den ikke så aller verst.
Alt stoffet er kjøpt fra stoff og stil, utenom fløyelsbåndet. Det har jeg kjøpt på en lokal butikk; "En rød knapp". Der har jeg også funnet verdens beste sko/klogger, som faktisk matcher kjolen:-) Denne butikken er en ekte "bli-glad-butikk".

Hetta er foret med grå microfiber. Av samme stoffet laget jeg også hjerter til å pynte litt opp med.

Måtte jo bare avbilde kloggene også. Ikke bare er de søte, men også fantastiske å gå med!

7 kommentarer:

  1. Rålekker kjole med mange flotte detaljer!!
    Så flinke dere har vært!
    Og kloggene var knallstilige de og!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole og nydelige klogger! :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole. Likte kanten nede veldig godt. Kloggene var jo og bare rålekre.

    SvarSlett
  4. Jättfin design du/ni lyckats med!

    SvarSlett
  5. Hei. så fine ord du har skrevet om butikken min-blir så gla i hjertet mitt.
    Kjempeflinke er du og som syr så mye flott- Det er så kjekt og se at du tør og vise at du brenner for noe og så går for det.
    ønske deg masse lykke til med prosjektene dine.
    Eg komme til og holde et øye med deg framover:):):) Tove

    SvarSlett